
Servicekontrakt til UPS anlæg
Vores UPS servicekontrakter og support leveres af et dedikerede service team med producent uddannede serviceteknikere
Vores servicekontrakter og support leveres af et dedikerede service team med producentuddannede serviceteknikere.
Fleksible UPS servicekontrakter er nøglen til et pålideligt nødstrømsanlæg og udgangspunktet for en optimal levetid.
Vores UPS servicekontrakter er simple og overskuelige og spænder fra en standardiseret udgave (Standard) til det altomfattende serviceniveau i (Premium) som er skræddersyet til, at matche de forventninger vores kunder har til total kontrol alt inkluderet i faste kvartalsvise ydelser. Ind i mellem er der (MEDIO & MEDIO+) som hver deres serviceegenskaber.
Minimumskravet på en eventuel UPS servicekontrakt er, at den indeholder bestemmelser om væsentlige specialiserede vedligeholdelsesopgaver der skal udføres på mindst et årlig kontrolbesøg af vores producent uddannede serviceteknikere.
Det er præcis hvad Standard UPS servicekontrakten tilbyder inklusiv en 24/7 nødservice samt en teknisk støtte og mobilisering af en servicetekniker der sikrer, at reparationen er udført med et minimum af forsinkelse.
Premium som tilbyder en pålidelighed fra den dag UPS anlægget bliver idriftsat og for resten af den forventede levetid for UPS'en. Med planlagt udskiftning af de centrale komponenter og delelementer i UPS anlægget før de viser tegn på potentielle nedbrud sikre, at risikoen for nedetid gennem svigt i udstyr og nødreparationer er så godt som elimineret.
Med en fjernkontrolleret overvågning tilsluttet vises tegn på potentielle problemer med UPS anlægget, batteribanken eller den offentlige forsyning så de kan behandles før de udgør en risiko og smertegrænsen for UPS anlægget ikke bliver overskredet.
Udenfor producentens garantiperiode faktureres eventuelle reparationer men til en reduceret pris for servicekontrakt indehavere.
Tak for din henvendelse
Du vil blive kontaktet indenfor én hverdag.
Vores UPS servicekontrakter er designet til at minimere risikoen for uventede UPS- og batterifejl fejl. Ved de sjældne lejligheder hvor de finder sted, er Teknordisk klar til at løse problemet på den mest effektive og fleksible måde.
En standard servicekontrakt på et UPS anlæg er udformet som et absolut minimum af serviceydelser. UPS Service Standard tilbyder en 24/7/365 nødservice tlf. Linje hvor en producent uddannet tekniker altid vil sidde klar til at modtage dit opkald.
Ud over servicetelefonlinjen vil serviceteknikeren kunne mobiliseres således, at afhjælpningen af eventuelle fejl vil kunne påbegyndes inden for 4 timer efter modtagelsen af nødopkaldet.
Herunder er de områder der konventionelt set er interessante for en servicekontrakt, listet:
Tak for din henvendelse
Du vil blive kontaktet indenfor én hverdag.
Vores UPS servicekontrakter er designet til at minimere risikoen for uventede UPS- og batterifejl fejl. Ved de sjældne lejligheder hvor de finder sted, er Teknordisk klar til at løse problemet på den mest effektive og fleksible måde.
En MEDIO servicekontrakt på et UPS anlæg er udformet som et absolut minimum af serviceydelser på UPS anlægget. UPS Service MEDIO differentierer sig fra UPS service Standard ved følgende:
- Alle udgifter til tekniker og transport er inkluderet.
- 4 månedlige servicebesøg af vores tekniker.
Service MEDIO tilbyder også en 24/7/365 nødservice tlf. linje hvor en producent uddannet tekniker altid vil sidde klar til, at modtage dit opkald.
Ud over servicetelefonlinjen vil serviceteknikeren kunne mobiliseres således, at afhjælpningen af eventuelle fejl vil kunne påbegyndes inden for 4 timer efter modtagelsen af nødopkaldet.
Herunder er de områder der konventionelt set er interessante for en servicekontrakt på dette niveau, listet:
Tak for din henvendelse
Du vil blive kontaktet indenfor én hverdag.
Vores UPS servicekontrakter er designet til at minimere risikoen for uventede UPS- og batterifejl fejl. Ved de sjældne lejligheder hvor de finder sted, er Teknordisk klar til at løse problemet på den mest effektive og fleksible måde.
En UPS Service MEDIO+ servicekontrakt er udformet efter ønsket om en serviceydelse på UPS anlægget der indeholder en høj grad af kontrol og vedligehold.
Et UPS anlæg er designet til at fungere pålideligt i mellem 10 og 15 år afhængigt af det elektriske og fysiske miljø hvori anlægget er installeret.
Denne forventede levetid kan kun opnås med regelmæssig specialiseret planlagt vedligeholdelse af producent uddannede ingeniører og ligeså vigtigt, den proaktive udskiftning af nøgle komponenter forud for den designede produkt livcyklus.
Vigtigheden af, at erstatte udtjente eller defekte batterier i UPS anlæggets levetid er veldokumenteret, afhængig af batteri og type samt de aktuelle miljøforhold kan dette forventes ved mere end én lejlighed.
Lige så afgørende for en sikker og langsigtet drift af UPS anlægget er den planlagte udskiftning af DC kondensatorer, AC filter kondensator og køleblæsere.
UPS Service MEDIO+ håndterer proaktivt udskiftningen af de komponenter hvor livscyklusen ikke forventes at være af samme længde som anlæggets fulde levetid.
I UPS Service MEDIO+ er udgifter til reservedele inkluderet og 80 % af UPS anlæggets løsdele vil være tilgængelige ved fremmøde af serviceteknikeren, hvilket resulterer i en ekstrem hurtig reparation af eventuelle nedbrudte komponenter. Denne servicekontrakt differentierer sig fra UPS service MEDIO ved følgende:
- Alle udgifter til reservedele er inkluderet.
- 80 % af UPS anlæggets komponenter er tilgængelige ved fremmøde.
Service MEDIO tilbyder også en 24/7/365 nødservice tlf. linje hvor en producent uddannet tekniker altid vil sidde klar til, at modtage dit opkald.
Ud over servicetelefonlinjen vil serviceteknikeren kunne mobiliseres således, at afhjælpningen af eventuelle fejl vil kunne påbegyndes inden for 4 timer efter modtagelsen af nødopkaldet.
Herunder er de områder der konventionelt set er interessante for en servicekontrakt på dette niveau, listet:
Tak for din henvendelse
Du vil blive kontaktet indenfor én hverdag.
Vores UPS servicekontrakter er designet til at minimere risikoen for uventede UPS- og batterifejl fejl. Ved de sjældne lejligheder hvor de finder sted, er Teknordisk klar til at løse problemet på den mest effektive og fleksible måde.
En UPS Service PREMIUM er en servicekontrakt som MEDIO+ hvor der er taget højde for en grundig service efter ønsket om en serviceydelse på UPS anlægget og batteribanken der indeholder en høj grad af kontrol og vedligehold.
UPS Service PREMIUM tilbyder 24 timers real-time overvågning af dit UPS anlæg, 365 dage om året af vores eksperter i Service Centeret. Service ingeniører er konstant klar til at yde en effektiv og dynamisk service for at imødekomme de forskelligartede behov vores kunder har. En unik 24/7 strømafbrydelses meddelelse tilbydes også, så øjeblikkelig handling, såsom frakobling af belastning eller kontrolleret nedlukning kan finde sted.
I tilfælde af en nødsituation modtager teknisk support øjeblikkelig en rapport. Operatøren udfører en øjeblikkelig analyse for at afgøre, hvad der kræves af handling, og derefter kontakter kunden for at etablere en passende fremgangsmåde for løsningen.
Gennem en grundig Trouble Shooting, genereres der automatisk en liste over alarmtilstande som giver en række mulige løsninger, der fører til hurtig identifikation og løsning af alle mulige drifts anomalier. Om nødvendigt vil en servicetekniker foretage et besøg på sitet.
UPS Service PREMIUM håndterer proaktivt udskiftningen af de komponenter hvor livscyklusen ikke forventes at være af samme længde som anlæggets fulde levetid.
I UPS Service PREMIUM er udgifter til reservedele inkluderet og 100 % af UPS anlæggets løsdele vil være tilgængelige ved fremmøde af serviceteknikeren, hvilket giver markeds hurtigste reparationsservice af alle tænkelige situationer. Denne servicekontrakt differentierer sig fra UPS service MEDIO+ ved følgende:
- Alle udgifter til reservedele er inkluderet også batterier.
- 100 % af UPS anlæggets komponenter er tilgængelige ved fremmøde.
- Fjernmonitorering og diagnostik.
- Månedlige statusrapporter.
Service PREMIUM tilbyder også en 24/7/365 nødservice tlf. linje hvor en producent uddannet tekniker altid vil sidde klar til, at modtage dit opkald.
Ud over servicetelefonlinjen vil serviceteknikeren kunne mobiliseres således, at afhjælpningen af eventuelle fejl vil kunne påbegyndes inden for 4 timer efter modtagelsen af nødopkaldet.
Herunder er de områder der konventionelt set er interessante for en servicekontrakt på dette niveau, listet:
Tak for din henvendelse
Du vil blive kontaktet indenfor én hverdag.